11.1.11

al sana plot summary of my last 5 years.hoca !!

hazırlıkta hercai idim. asiydim ben. saçlarımı uzattım. kıkırdağımı deldirdim. aşık oldum falan. güzel insanlar tanıdım. çok gezdim. çok fotoğrafım oldu. ucuz bira içmek harikaydı.

birinci sınıfta aşık oldum. arkadaşlarım değişti. işlerim arttı. biraz adam olmaya çalıştım. saçlarım kısaldı. erkek olmayı beceremedim. amerikaya gittim. geldim.okul rezil.

ikinci sınıfta. bale girdi hayatıma.aşk acısı yaşadım. paralar kazandım. çok enteresan işlerde çalıştım. arkadaş çevrem küçüldü. tanıyanlar arttı. saçlarım uzadı. okul toparlandı.dersaadet vardı.staj falan yapıldı.

üçüncü sınıfta, bale devam etti.işler rutine bindi. aşk acısı hafifledi. flörtler başladı. saçlar uzadıkça uzadı. büyüdüm azcık.işler uluslararası boyuta taşındı. arkadaşlar sabitlendi. meltem geldi. yeni renk müzik geldi. staj yapıldı. bella ritmini buldu.

dördüncü sınıf. rutin.kariyer hedefi dolu. sıkılmış. bitmek istiyor.gitmek istiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Attır